Jak to działa?
1. Dołącz
Zarejestruj się klikając przycisk „Rejestracja”, podaj wymagane dane, zaakceptuj regulamin i wpłać minimum 20 zł (10 zł bezzwrotna opłata inicjalna + 10 zł do wykorzystania na przejazdy).
W celu uruchomienia konta zaloguj się na podany podczas rejestracji adres e-mail oraz kliknij w link aktywujący konto. W przeciwnym wypadku Twoje konto nie będzie umożliwiało korzystania z bezobsługowej wypożyczalni rowerów.
Wystarczy 1 minuta i gotowe – możesz już korzystać z rowerów miejskich 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Po zarejestrowaniu otrzymasz wiadomość sms oraz wiadomość e-mailową wraz z kodem PIN, który razem z Twoim numerem telefonu są identyfikatorami w systemie.
2. Wypożycz
Podejdź do terminala, naciśnij „Wypożycz” i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. Rower, który wybrałeś zostanie zwolniony automatycznie.
Jeżeli jest zabezpieczony obejmą – odblokuj go za pomocą otrzymanego kodu do zamka szyfrowego, wyświetlonego na ekranie terminala przy wypożyczeniu. Szerokiej drogi!
3. Zwróć rower
Nie musisz nawet podchodzić do terminala. Wystarczy, że wprowadzisz rower do elektrozamka. Bez obaw – sygnał dźwiękowy potwierdzi prawidłowy zwrot.
W celu upewnienia się, że zwrot został zakończony pomyślnie, dokonaj weryfikacji na swoim koncie użytkownika poprzez aplikację mobilną, stronę internetową lub kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Jeśli na stacji nie ma wolnego miejsca, przypnij rower obejmą z zamkiem szyfrowym do ucha wybranego stojaka lub innego roweru i przetasuj cyfry. W takim przypadku podejdź do terminala, przyciśnij „Zwrot” i postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie.
4. Ponów
Korzystaj z rowerów miejskich, kiedy tylko masz ochotę. Pierwsze 20 minut jazdy zawsze jest darmowe!
5. Jeszcze szybciej?
Pobierz aplikację mobilną.
Za pomocą aplikacji mobilnej wypożyczysz rower zarówno zamknięty w elektrozamku jak i za pomocą obejmy bez podchodzenia do terminala.
Kod do obejmy będzie wyświetlany podczas wypożyczenia danego roweru.
Rower za pomocą aplikacji możesz wypożyczyć za pomocą dwóch sposobów:
- Klikając „Wypożycz rower” w aplikacji i wpisując jego numer.
- Skanując kod QR danego roweru znajdujący się na każdym rowerze
Aby korzystać z rowerów należy wypełnić formularz rejestracyjny na stronie internetowej, zaakceptować regulamin i nowoutworzone konto doładować kwotą minimum 20 zł. Po rejestracji zostanie przesłany e-mail z linkiem weryfikacyjnym potwierdzającym Twoje dane – kliknięcie w niego spowoduje aktywacje konta. Od tego momentu otrzymasz możliwość wypożyczania rowerów. Rejestracji można dokonać również za pomocą terminala na stacji, aplikacji mobilnej Nextbike czy kontaktując się z całodobową infolinią.
Po zarejestrowaniu otrzymasz wiadomość SMS oraz wiadomość e-mailową wraz z kodem PIN, który razem z Twoim numerem telefonu są identyfikatorami w systemie. Dodatkowo na Twoją skrzynkę elektroniczną zostanie przesłany e-mail z linkiem weryfikacyjnym potwierdzającym Twoje dane – kliknięcie w niego spowoduje aktywacje konta. Teraz tylko wystarczy doładować konto tzw. opłatą inicjalną bądź jako formę płatności zdefiniować kartę kredytową. Jak tylko kwota wpłynie na konto bądź karta zostanie do niego przypisana – będzie można już wypożyczać rowery.
Tak, nasze systemy są kompatybilne. Rejestracja w jednym z nich, umożliwia wypożyczenie rowerów we wszystkich miastach w Polsce i na świecie, gdzie operatorem jest Nextbike. Warto pamiętać, że każdy z systemów charakteryzuje się swoim cennikiem oraz regulaminem.
Dla uproszczenia i ułatwienia procesu wypożyczania rowerów, identyfikacji można dokonać za pomocą każdego urządzenia, które posiada funkcję bezdotykowego identyfikatora. Jest to większość zbliżeniowych kart z czytnikiem RFID – np. karta miejska, Elektroniczna Legitymacja Studencka, a także większość kart płatniczych. W celu rejestracji karty należy podejść do terminala, wpisać numer telefonu oraz kod PIN, a następnie w wyznaczone miejsce przyłożyć wybrany czytnik. Przy kolejnym wypożyczeniu będzie już można identyfikować się przy terminalu za pomocą karty, czyli przyłożyć ją w celu zalogowania się. Chcesz logować się bez podawania kodu PIN? – odznacz opcję „Przy każdym wypożyczeniu i zwrocie ze względu na bezpieczeństwo proszę pytać mnie o mój PIN” na swoim koncie na portalu www.piotrkowskirower.pl w zakładce „Hasło”.
Aby wygenerować nowy kod PIN do konta należy wejść na portal www.piotrkowskirower.pl. Następnie przed zalogowaniem wybrać opcję „Zapomniałem PIN”. Na numer telefonu przypisany do konta zostanie przesłany nowy kod.
Korzystasz z aplikacji mobilnej Nextbike? Przed zalogowaniem się w niej wybierz opcję „Zapomniałeś numeru PIN?”. Wprowadź numer telefonu zarejestrowany w systemie, a za pośrednictwem SMS otrzymasz nowy kod do logowania. Nowy PIN można również wygenerować po kontakcie z całodobową infolinią. Aby dokonać zmiany kodu PIN na inny, niż wygenerowany przez system, należy po zalogowaniu na portalu www.piotrkowskirower.pl wybrać zakładkę „Hasło”.
Rejestracja przez naszą stronę internetową trwa minutę i jest całkowicie bezpłatna. Po rejestracji należy doładować konto kwotą minimum 20 zł.
W przypadku korzystania z wielu kont zarejestrowanych na ten sam numer telefonu, konto jest każdorazowo wybierane na podstawie wprowadzonego numeru PIN. Jeżeli numer PIN dla kont jest przypisany ten sam, nastąpi logowanie na pierwsze zarejestrowane konto. Generacja numeru PIN spowoduje nadanie nowego kodu również dla najstarszego konta. W celu zmiany numeru PIN dla wybranego konta zachęcamy do kontaktu telefonicznego z całodobową infolinią lub przesłania zapytania korzystając z formularza kontaktowego.
Wypożyczenie roweru do 10 minut jest bezpłatne. Od 11 do 30 minuty to koszt 1 zł. Warto pamiętać, że każdy z systemów charakteryzuje się swoim cennikiem oraz regulaminem.
Po zalogowaniu się do swojego profilu na portalu www.piotrkowskirower.pl w zakładce „Doładuj konto” wybierz jedną z metod płatności: blik, karta płatnicza lub przelew internetowy. Do zarejestrowanego konta możesz również podpiąć kartę kredytową, dzięki której opłata za przejazdy rowerowe będzie pobierana automatycznie.
UWAGA: W przypadku wybrania metody płatności za pomocą przelewu internetowego, zostaje wygenerowany indywidualny tytuł transakcji przypisany do Twojego konta. Jest on niezbędny w celu poprawnego zaksięgowania wpłaty.
Do zarejestrowanego konta możesz podpiąć kartę korzystając z aplikacji mobilnej Nextbike, strony internetowej piotrkowskirower.pl lub poprzez Terminal na stacji. Jeśli podczas rejestracji wybrałeś właśnie ten sposób płatności, z Twojego konta zostanie pobrana opłata inicjalna. Opłata ta jest formą wpisowego do systemu. Po podpięciu karty do konta opłata za wypożyczenie trwające więcej niż 10 min, pobierana będzie automatycznie po zakończeniu przejazdu.
Tak. Aby dokonać płatności, należy zalogować się przez terminal na swoje konto, a następnie postępować zgodnie z komunikatami pojawiającymi się na wyświetlaczu.
Wypożyczenie roweru jest możliwe wyłącznie wtedy, gdy posiadasz na koncie minimum 10 zł. Jeżeli czas wypożyczenia będzie dłuższy niż 20 min, to po zakończeniu przejazdu z konta zostanie pobrana odpowiednia opłata adekwatna do czasu wypożyczenia. Aby móc wypożyczyć kolejny rower należy uzupełnić środki, tak aby na koncie było minimum 10 zł. W przypadku posiadania karty kredytowej podpiętej do konta, środki za wypożyczenie pobierane są automatycznie, a aktywność konta nie ulega zmianie.
W przypadku, gdy naliczone opłaty za jazdę przekraczają posiadane środki, Twoje konto będzie nieaktywne do czasu uregulowania płatności. Należy w terminie do 7 dni doładować konto do salda co najmniej równego 0 zł. Aby ponownie wypożyczyć rower doładuj konto kwotą nie mniejszą niż 10 zł. W przypadku posiadania podpiętej karty kredytowej do konta, środki za wynajem pobierane są automatycznie, a aktywność konta nie ulega zmianie.
Nie, od 27.08.2019 r. opłata inicjalna to bezzwrotna kwota wpisowego do systemu Piotrkowski Rower Miejski, którą uiszczasz przy rejestracji.
Jeśli konto zarejestrowałeś przed 27.08.2019 r. i Twoja opłata inicjalna została rozliczona na przejazdy, dopłać brakujące środki do 30.09.2024 r.
Taka sytuacja może się zdarzyć, np. gdy podasz błędny numer telefonu, a terminal odczyta Cię jako nowego użytkownika, który nie posiada środków. Terminal prosi o podanie numeru karty kredytowej również w momencie posiadania na koncie kwoty mniejszej niż 10 zł. Najlepiej spróbuj raz jeszcze dokładnie wprowadzić swoje dane. W przypadku trudności skontaktuj się z całodobową infolinią.
Prawdopodobnie na Twoim koncie znajduje się mniej niż 10 zł. Pamiętaj, że konto jest aktywne jedynie w momencie posiadania na nim minimum 10 zł lub posiadania podpiętej karty kredytowej. Rekomendujemy zasilanie konta kwotą wyższą, niż 10 zł – np. 20, 30 zł, aby uniknąć zablokowania konta w przypadku wyczerpania środków. Upewnij się również, czy dokończyłeś proces rejestracyjny tj. uzupełniłeś wszystkie wymagane dane na koncie oraz kliknąłeś w link aktywacyjny przesłany na e-mail. Konto może również nie być aktywne w przypadku blokady, gdy nie postępowałeś zgodnie z regulaminem. W celu ustalenia przyczyn nieaktywności możesz skontaktować się z całodobową infolinią lub wysłać zapytanie korzystając z formularza kontaktowego.
Oznacza to, że system nie miał możliwości pobrania środków z karty. Powody mogą być różne: blokada karty lub brak środków na koncie.
Wystarczy podejść do terminala, nacisnąć przycisk „Wypożyczenie/Zwrot” i postępować zgodnie ze wskazówkami na wyświetlaczu. Rower zostanie automatycznie zwolniony z elektrozamka. Wypożyczenia można dokonać również za pomocą aplikacji mobilnej Nextbike oraz poprzez kontakt z całodobową infolinią. Gdy rower jest zabezpieczony linką z zamkiem szyfrowym, należy odblokować go za pomocą otrzymanego 4-cyfrowego kodu. Kod ten wyświetla się na terminalu podczas wynajmu roweru, w aplikacji mobilnej Nextbike przez cały czas trwania wypożyczenia lub zostaje przesłany do Ciebie w wiadomości SMS – np. w przypadku wypożyczenie roweru przez Biura Obsługi Klienta.
Kod do linki z zamkiem szyfrowym należy ustawić na wysokości wypukłej kreski, zaczynając od lewej do prawej strony. Kod ten wyświetla się na terminalu w momencie wypożyczenia roweru, na głównym ekranie aplikacji mobilnej Nextbike w trakcie trwania całego wynajmu lub zostaje przesłany do Ciebie w wiadomości SMS – np. w przypadku wypożyczenia roweru przez Biuro Obsługi Klienta.
Preferowaną metodą zwrotu jest wprowadzenie roweru do elektrozamka. Sygnał dźwiękowy oraz zielona dioda przy słupku potwierdzi prawidłowy zwrot. Jeżeli wszystkie elektrozamki na stacji są zajęte, należy przypiąć rower zamkiem szyfrowym do ucha wybranego stojaka lub innego roweru i przetasować cyfry. Następnie na terminalu nacisnąć przycisk „Wypożyczenie/Zwrot” i postępować według instrukcji na wyświetlaczu lub zadzwonić na całodobową infolinię. Zwrotu jednośladu można również dokonać w aplikacji mobilnej Nextbike.
Rowery można wypożyczać oraz zwracać na dowolnej stacji. Lista stacji znajduję się na stronie www.piotrkowskirower.pl w aplikacji mobilnej Nextbike oraz na terminalu.
Prawidłowy zwrot roweru do elektrozamka potwierdzany jest sygnałem dźwiękowym oraz świecącą się na zielono diodą. Dla pewności rekomendujemy sprawdzenie swojego stanu konta za pomocą aplikacji mobilnej Nextbike, poprzez ponowne zalogowanie się na terminalu lub logowanie się na portalu www.piotrkowskirower.pl. Potwierdzenie zwrotu roweru w systemie możesz również uzyskać kontaktując się z całodobową infolinią.
Wypożyczenie może trwać maksymalnie do 12 godzin. Po przekroczeniu 12 godzin naliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 300 zł. W czasie trwania wypożyczenia (po 3, 6 i 12 h) do użytkownika są automatycznie wysyłane wiadomości przypominające o trwaniu wypożyczenia i naliczaniu opłat.
W takim przypadku należy przypiąć rower linką z zamkiem szyfrowym do ucha wybranego stojaka lub innego roweru i przetasować cyfry. 4- cyfrowy kod do linki wyświetla się na terminalu w momencie wypożyczenia roweru, na głównym ekranie aplikacji mobilnej Nextbike w trakcie trwania całego wynajmu lub zostaje przesłany do Ciebie w wiadomości SMS – np. w przypadku wypożyczenia roweru przez Biuro Obsługi Klienta. Następnie należy dokonać zwrotu na terminalu naciskając przycisk „Wypożyczenie/Zwrot” i postępować według instrukcji na wyświetlaczu lub skontaktować się z całodobową infolinię. Zwrotu jednośladu można również dokonać w aplikacji mobilnej Nextbike.
Na jedno konto wypożyczysz jednocześnie maksymalnie 4 rowery. Dla każdego roweru system osobno nalicza czas wypożyczenia, dlatego nie musisz oddawać wszystkich w tym samym momencie.
W przypadku pytań z przeprowadzeniem dowolnej operacji przy terminalu, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią. Będziesz mógł szybko i sprawnie przeprowadzić wybraną operację. Numery kontaktowe znajdziesz zarówno na każdej stacji, jak i na każdym jednośladzie.
Tak, jednak najważniejszy w tym przypadku jest zdrowy rozsądek. Warto pamiętać, aby nie pozostawiać roweru w miejscach odosobnionych czy „ryzykownych”. Należy przypiąć jednoślad odpowiednio linką z zamkiem szyfrowym do stałych, solidnych elementów. Przerwa w trakcie jazdy jest wliczana do czasu wypożyczenia. Wypożyczenie roweru pozostawionego w trakcie przejazdu nie jest możliwie dla osoby trzeciej np. za pomocą aplikacji mobilnej Nextbike. W trakcie podjęcia takiej próby zostanie ona poinformowana o niedostępności roweru.
Rower możesz zwracać tylko na wyznaczonych do tego stacjach. W przypadku pozostawienia roweru poza stacją, użytkownik ponosi dalsze koszty jego wypożyczenia oraz jest odpowiedzialny za ewentualną kradzież i/lub zniszczenie. Możliwe jest zrobienie przerwy w przejażdżce, jednakże rower musi pozostać zabezpieczony za pomocą linki z zamkiem szyfrowym do stałych, solidnych elementów. Warto pamiętać, aby nie pozostawiać rowerów w miejscach odosobnionych czy „ryzykownych”. W związku z tym, że rower będzie w trakcie Twojego wynajmu, inny użytkownik nie będzie miał możliwości wypożyczenia go za pomocą aplikacji mobilnej Nextbike.
Nie ma możliwości rezerwacji rowerów. Jednoślad jest dostępny dla każdego, a stację są ustawione w dogodnych lokalizacjach.
Tak, możliwe jest wypożyczenie/zwrot roweru na stacji, która straciła zasilanie. Jednakże trzeba pamiętać, że możliwość taka istnieje tylko w przypadku roweru, który jest zabezpieczony za pomocą linki z zamkiem szyfrowym. Podczas próby wypożyczenia roweru wpiętego w elektrozamek przez aplikację mobilną Nextbike ze stacji, która jest w danym momencie nieaktywna, wyświetli się komunikat „Rower niedostępny”. W przypadku zwrotu na stacji bez zasilani, zalecamy zabezpieczyć rower za pomocą linki z zamkiem szyfrowym, tak aby wyeliminować ewentualne nie poprawne wypięcie roweru z elektrozamka. Będziemy wdzięczni za przekazanie informacji o usterce stacji poprzez aplikację mobilną Nextbike, korzystając z formularza kontaktowego lub kontakt z całodobową infolinią. Nasz serwis podejmie kroki w celu usunięcia ewentualnej usterki najszybciej, jak tylko będzie to możliwe.
W przypadku kontaktu z całodobową infolinią i chęcią zwrotu roweru w systemie zaleca się, przebywanie na stacji zwrotu. Dzięki temu Konsultant może upewnić się czy zwrot roweru nastąpił prawidłowo.
Upewnij się, czy wprowadzasz prawidłowy kod do zamka szyfrowego. Kod ten wyświetla się na terminalu w momencie wypożyczenia roweru, na głównym ekranie aplikacji mobilnej Nextbike w trakcie trwania całego wynajmu lub zostaje przesłany do Ciebie w wiadomości SMS – np. w przypadku wypożyczenie roweru przez BOK. Kod należy ustawić na wysokości wypukłej kreski, zaczynając od lewej do prawej strony. Jeżeli podany przez system 4-cyfrowy szyfr nie otworzy zamka – skontaktuj się z całodobową infolinią.
W pierwszej kolejności upewnij się, czy rower na pewno nie wypiął się ze stacji. Spróbuj delikatnie pociągnąć do góry, a następnie do siebie. Jeżeli mimo to rower pozostaje w elektrozamku po 3 do 5 min. system odczyta, że rower nie został wypięty i automatycznie zwróci jednoślad oraz unieważni przejazd. W przypadku, gdy zwrot w systemie nie nastąpi i czas wypożyczenie będzie kontynuowany, skontaktuj się z całodobową infolinią.
Jeżeli otrzymałeś SMS z informacją o ciągle trwającym wypożyczeniu, mimo, że rower został już przez Ciebie prawidłowo zwrócony na stacji – skontaktuj się z całodobową infolinią. Konsultant pomoże dokonać zwrotu roweru w systemie oraz ustali ewentualne przyczyny, które spowodowały, że wypożyczenie było wciąż w trakcie. W przypadku, gdy zauważyłeś, że opłata za wypożyczenie została naliczona nieprawidłowo, napisz do nas korzystając z formularza kontaktowego. Na przesłanie odpowiedzi mamy maksymalnie 14 dni, ale postaramy się zrobić to tak szybko, jak to będzie możliwe. Jeśli po weryfikacji okaże się, że system popełnił błąd, zwrócimy całą nieodpowiednio naliczoną kwotę.
Będziemy wdzięczni za przekazanie informacji zawierającej numer stacji poprzez aplikację mobilną Nextbike, formularz kontaktowy lub poprzez kontakt z całodobową infolinią. Nasz serwis podejmie kroki w celu usunięcia ewentualnej usterki najszybciej, jak tylko będzie to możliwe. Pracujemy 24 godziny na dobę monitorują stan systemu, natomiast takie zgłoszenia pozwalają nam interweniować jeszcze szybciej.
Zespoły relokacyjne Nextbike przewożą rowery 24 godziny na dobę, aby na bieżąco uzupełniać braki na stacjach, ale nie jesteśmy w stanie zagwarantować, zwłaszcza w godzinach szczytu, że rowery zawsze będą dostępne na każdej stacji.
Będziemy wdzięczni za przekazanie informacji zawierającej numer roweru poprzez aplikację mobilną Nextbike, formularz kontaktowy lub poprzez kontakt z całodobową infolinią. Nasz serwis podejmie kroki w celu usunięcia ewentualnej usterki najszybciej, jak tylko będzie to możliwe. Pracujemy 24 godziny na dobę monitorując stan systemu, natomiast takie zgłoszenia pozwalają nam interweniować jeszcze szybciej.
W przypadku kradzieży roweru dokonanej podczas użytkowania, wypożyczający musi jak najszybciej powiadomić o tym Biuro Obsługi Klienta.
Istnieje kilka powodów nieaktywności konta. Pamiętaj, że konto jest aktywne jedynie w momencie, gdy masz na nim minimum 10 zł lub posiadasz podpiętą kartę kredytową. Upewnij się również, czy dokończyłeś proces rejestracyjny tj. uzupełniłeś wszystkie wymagane dane na koncie oraz kliknąłeś w link aktywacyjny przesłany na e-mail. Konto może również nie być aktywne w przypadku blokady, gdy nie postępowałeś zgodnie z regulaminem np. rower był wykorzystywany niezgodnie z jego przeznaczeniem, został pozostawiony niezabezpieczony i/lub w innym miejscu niż stacja zwrotu. W celu ustalenia przyczyn nieaktywności możesz skontaktować się z całodobową infolinią lub wysłać zapytanie korzystając z formularza kontaktowego.
W przypadku, gdy podczas wypożyczenia roweru dojdzie do wypadku czy kolizji, jesteś zobowiązany do spisania oświadczenia i/lub wezwania na miejsce zdarzenia Policji. Ponadto w przypadku wystąpienia opisanego zdarzenia jesteś zobligowany do poinformowania o powyższym Biura Obsługi Klienta maksymalnie do 24 godzin od momentu wystąpienia zajścia.
Z wypożyczalni rowerów miejskich mogą skorzystać osoby małoletnie, jednak do ukończenia 13 roku życia wymagana jest opieka osoby dorosłej. Dodatkowym wymogiem jest posiadanie ważnej karty rowerowej lub motorowerowej.
Rejestracja konta odbywa się w tradycyjny sposób poprzez: terminal, aplikację mobilną Nextbike, stronę internetową www.piotrkowskirower.pl lub kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Do rejestracji będą potrzebne dane osobowe. W przypadku osoby niepełnoletniej, wymagane jest przesłanie zgody rodzicielskiej drogą e-mail, pocztą na adres operatora lub osobiście w siedzibie firmy poprzez wypełnienie formularza. Dodatkowym wymogiem jest posiadanie ważnej karty rowerowej lub motorowerowej.
Rowery standardowe nie są przystosowane do montowania fotelika dziecięcego ani do przewożenia pasażerów.
System weryfikuje użytkownika po numerze telefonu, na które zostało zarejestrowane konto oraz indywidualnego, sześciocyfrowego kodu PIN. Identyfikacja użytkownika odbywa się również podczas użycia przypisanej do konta karty RFiD przy terminalu.
Z naszej strony możemy zadeklarować, że operator Nextbike będzie starać się rozwijać system o stacje sponsorskie/patronackie stawiane we współpracy z firmami z Piotrkowa Trybunalskiego. Dodatkowo sugestie powstania nowych stacji prosimy kierować na adres – [email protected]
W przypadku zmiany danych takich jak imię i/lub nazwisko użytkownik zobowiązany jest do przesłania dyspozycji ich modyfikacji do operatora, przesyłając oświadczenie drogą e-mailową na [email protected], pocztą na adres operatora lub składając je osobiście w siedzibie firmy. Przypominamy, że w przypadku zmian dokonywanych na koncie należy potwierdzić pozostałe dane.
W przypadku chęci zmiany numeru telefonu na koncie, użytkownik może przekazać dyspozycję modyfikacji do operatora, przesyłając oświadczenie drogą e-mailową na [email protected], pocztą na adres operatora lub składając je osobiście w siedzibie firmy. Przypominamy, że w przypadku zmian dokonywanych na koncie należy potwierdzić pozostałe dane.
Dane adresowe należy zmienić po zalogowaniu się na stronie internetowej www.piotrkowskirower.pl, aplikacji mobilnej Nextbike lub poprzez kontakt z całodobową infolinią. Przypominamy, że w przypadku zmian dokonywanych na koncie należy potwierdzić pozostałe dane.
Tak, w przypadku zmiany danych osobowych użytkownik zobowiązany jest do poinformowania operatora. W celu zmiany imienia i/lub nazwiska, należy przesłać oświadczenie drogą e-mailową na [email protected], pocztą na adres operatora lub złożyć je osobiście w siedzibie firmy. Pozostałe dane, takie jak dane adresowe, należy zaktualizować logując się na portalu www.piotrkowskirower.pl, aplikacji mobilnej Nextbike lub poprzez kontakt z całodobową infolinią pozostałe dane.
Dezaktywacja konta nie oznacza usunięcia go w systemie, dokonać jej można samodzielnie. Aby całkowicie usunąć konto z systemu, należy przesłać dyspozycję wypowiedzenia umowy poprzez formularz kontaktowy, przesyłając listownie lub składając je osobiście w siedzibie firmy.
Adres e-mail jest niezbędny do rejestracji konta, ponieważ wszelkie zmiany w regulaminie oraz istotne informacje są przesyłane drogą elektroniczną. Możesz poprosić znajomą osobę o pomoc w założeniu e-maila – trwa to tyle samo co rejestracja w naszym systemie.
Innymi dostępnymi kanałami kontaktu z nami są: zgłoszenia e-mail, formularz kontaktowy, zgłoszenie przez aplikację mobilną Nextbike lub kontakt przez fanpage na facebook’u.
Lampa uruchamia się automatycznie po wprowadzeniu roweru w ruch. Wystarczy zatem, że zaczniesz pedałować, a lampa oświetli Ci drogę.
Skontaktuj się z nami
Infolinia:
+48 44 618 14 44
Czynne całodobowokoszt
połączenia zgodny z taryfami operatorów